pelgrim 204. 7 - Reisverslag uit Saint-Émilion, Frankrijk van Jan Scholten - WaarBenJij.nu pelgrim 204. 7 - Reisverslag uit Saint-Émilion, Frankrijk van Jan Scholten - WaarBenJij.nu

pelgrim 204. 7

Blijf op de hoogte en volg Jan

03 Mei 2013 | Frankrijk, Saint-Émilion

Hier weer even de gebeurtenissen op een rij vanuit Frankrijk. Vanmorgen om 8.30 u. Vertrokken Ronsenac richting St. Emilion het weer was goed dus ik kon zonder jas vertrekken. Het begon met een klimmetje dus de spieren werden meteen weer even gespannen. Het was een rustig traject met veel van die gemene klimmetjes maar het voordeel daarvan is je moet weer een keer omlaag ook. Met de middag heb ik even een plate du jour genomen, heerlijk en dat voor 8 euro. Hier na zag ik de eerste druiven velden en richting St. Emilion was alles druiven teelt. Ze worden allemaal met namen aangegeven van chatheau. St. Emiliot envele andere namen. Ik heb mijn slaap adresje weer gevonden net buiten het plaatsje en voor morgen heb ik 95 km verder weer wat gevonden,in Moustey. Het was vandaag alweer de 14de dag en ik moet zeggen ik begin steeds meer te wennen aan het vroeg naar bed envroeg opstaan en aldie heuveltjes. Bij elkaar ben ik alweer over de 1400 km heen dus we zijn over de helft. Ik groet iedereen weer uit Frankrijk en tot het volgende wifi adres. Pelgrim 204.

  • 03 Mei 2013 - 21:04

    Gerrit Woudstra:

    Geweldig Jan, heb je ook één van de befaamde saint Emilion wijnen gedronken?
    Het zal de komende dagen wel wat moeilijker worden met geaccidenteerd terrein. Je bent goed op weg!

  • 03 Mei 2013 - 22:35

    Irma:

    Hallo Jan, petje af ! Ik geniet van je verhalen en leef met je mee.
    Veel plezier en succes.

  • 03 Mei 2013 - 22:59

    Nel Ruiter:

    Hallo Jan hier even een berichtje uit Heerhugowaard.
    Ik hoorde van Lia dat je deze trip ging maken.
    Leuk om nu iets van je te lezen ik maak er uit op dat het je goed afgaat.
    We wensen je nog veel plezier met je tochten knap hoor.
    Groetjes Theo en Nel Ruiter.

  • 04 Mei 2013 - 10:51

    Jan Schoorl:

    Beste Jan

    Erg leuk om je reisverslagen te lezen.
    Ga je niet te snel? Nog even dan haal je Mieke en Ineke in op deze manier.
    We weten dat je rap bent, want dat merken we elke week op de tennisbaan.
    Verder Je hebt toch wel even de wijntjes in St. Emilion geproefd hopen we,
    want die zijn echt lekker daar.
    Jan, houdt de vaart erin en vergeet ook niet om je heen te kijken!
    Gr. Jan en Ellen

  • 04 Mei 2013 - 18:47

    Gerda Mulder:

    Hallo Jan
    Ik vind het geweldig dat je dit doet,een hele prestatie hoor.
    veel groetjes van gerda mulder. en toy,toy toy.

  • 06 Mei 2013 - 20:49

    Truus Ursem:

    Jan wat doe je t goed,heb bewondering voor je.Ben trots dat m,n kleine neefje dit presteert!!Succes verder liefs Truus Ursem.

  • 06 Mei 2013 - 23:21

    Sjef De Haan:

    Beste Jan,

    Fantastisch zoals je de eerste 1500 km. heb volbracht. Ik volg jou inmiddels op jouw fietstocht en wens je veel sterkte en mooi weer in het verdere traject naar Santiago, mede namens de overige tennismaten, die het deze voorjaarscompetitie zonder jou en Joop moeten doen.
    Veel plezier, blijf braaf én de groeten van Sjef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Deze weblog wil ik voor iedereen bijhouden over de fietstocht naar Santiago de Compostella 2013.

Actief sinds 31 Maart 2013
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 25067

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 28 Mei 2013

Fietstocht Santiago de Compostella.

Landen bezocht: