pelgrim 204. 5 - Reisverslag uit Rochecorbon, Frankrijk van Jan Scholten - WaarBenJij.nu pelgrim 204. 5 - Reisverslag uit Rochecorbon, Frankrijk van Jan Scholten - WaarBenJij.nu

pelgrim 204. 5

Blijf op de hoogte en volg Jan

29 April 2013 | Frankrijk, Rochecorbon

Ik ben inmiddels in Tours. Het eerste gedeelte zit er op. Vanmorgen om 10.00 u had ik er 1000 km op zitten. Ik heb net even wat gegeten en aan de overkant was een toeristen kantoor waar ze dus ook wifi hebben en geholpen door een dame uit nederland. Het weer is goed en het fietsen gaat ook prima. Vanmorgen nog 2 franse pelgrims gesproken maar wel in het engels. Allemaal de groeten. De volgende keer weer een langer verslag want ik moet nog 35 km fietsen. Pelgrim 204.

  • 29 April 2013 - 15:15

    Gerrit Woudstra:

    Je schiet al aardig op Jan. Ga zo door.

  • 29 April 2013 - 15:43

    Liesbeth:

    Jee Jan,
    Je hebt er een aardig tempo in zeg!! Succes verder en geniet ook van al het moois dat je tegenkomt!

    Groetjes Liesbeth

  • 29 April 2013 - 15:53

    Ester:

    Pap,
    Het gaat super. Leuk ook dhat u net ff belde.
    Ga zo door, het gaat u lukken.
    Liefs van Ester

  • 29 April 2013 - 16:34

    Jan Visser:

    Heel knap Jan. Je schiet al lekker op.
    Heel veel plezier.

    Gr. Jan V.

  • 29 April 2013 - 17:12

    To Ontrop, :

    Wat leuk Jan, die berichtjes van jou die Margo ophangt in de hal. Fijn om te lezen dat je het eerste gedeelte van je tocht goed hebt afgelegd. In het tweede gedeelte zullen langzaamaan de bergetappes er aankomen. Ga je langs de kust of via Angoulème. Ik hou het allemaal bij op de overzichtskaart.
    Veel plezier op het tweede stuk met leuke contacten en veilige kilometers. Hartelijke groet, To

  • 29 April 2013 - 17:39

    Gerrie:

    Geweldig,succes verder

  • 29 April 2013 - 17:47

    Jos:

    Jan,

    Ga je niet te snel, 1000km heb je er al opzitten, daar doe ik 100 dagen over
    Straks de bergen, zal wel wat zwaarder worden .
    Maar dat ga jij redden, zet hem op Jan

    Groeten Jos houtenbos

  • 29 April 2013 - 19:20

    Ria Beers:

    Jan morgen je oranje shirt aan dan gaat het fietsen vanzelf
    Geweldig dat het zo voorspoedig gaat

    Ria


  • 29 April 2013 - 22:16

    Lia:

    Wow 1000 alweer, goed hoor. Veel plezier morgen met Koninginnedag.

  • 30 April 2013 - 23:25

    Joke Bolten:

    Ha die Jan!
    Het was me even ontgaan maar je bent nu al 10 dagen onderweg. Mooi gemiddelde fiets je!!
    Ik vind t stoer dat je dit alleen onderneemt hoor.
    Je ontmoet natuurlijk altijd interessante mensen onderweg en als het weer goed blijft is dat meerwaarde aan je trip. Ik hoorde dat je Ad en mar gesproken had voordat je je reis begon. Nou Jan, ik hou je in de gaten en succes!
    Gr. Joke

  • 01 Mei 2013 - 10:00

    Frans Beudeker (Rolstoelbus):

    Jan,

    Geweldig om te lezen dat je zonder noemenswaardige problemen Tours hebt bereikt.
    Hopelijk gaat de rest van de reis net zo voorspoedig.
    Groet en doe voorzichtig

    Frans Beudeker

  • 02 Mei 2013 - 12:02

    Jannie Delaat:

    Hoi Jan ik zie dat je in de omgeving van de Dordogne bent.
    Toevallig heb ik daar ook gefietst. Maar wel met een andere intentie dan jij.
    We zijn trots op je hoor.En geniet maar ook van de mooie omgeving.
    Lieve groet van Jannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Deze weblog wil ik voor iedereen bijhouden over de fietstocht naar Santiago de Compostella 2013.

Actief sinds 31 Maart 2013
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 25110

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 28 Mei 2013

Fietstocht Santiago de Compostella.

Landen bezocht: