Santiago fietstocht - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Jan Scholten - WaarBenJij.nu Santiago fietstocht - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Jan Scholten - WaarBenJij.nu

Santiago fietstocht

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 April 2013 | Nederland, Heiloo

Nog 20 dagen en dan stap ik op de fiets. Het weer zal dan wel iets beter zijn en wat warmer. Alles voor de tocht heb ik binnen dus kan ik de fietstassen gaan pakken. Een belangrijke regel is, alles wat je thuis laat is meegenomen. Zaterdagmorgen 20 april vertrek ik van de Dirk Bakkerhof om negen uur. We gaan verder met aftellen en voorbereiden. Buen camino (pelgrimsgroet).

  • 01 April 2013 - 15:40

    Jacques Van Bakel:

    dag Jan
    De tijd gaat nu wel snel. Ik hoop dat het weer dan een pietsje beter is
    Nu je alles gereed en geregeld hebt popel je zeker om te vertrekken?
    Succes met de resterende voorbereidingen.
    Groet
    Jacques

  • 01 April 2013 - 15:45

    Irma Van Loon:

    Hallo Jan,
    Fijn dat we jou op deze manier kunnen volgen.Wij wensen jou een goede voorbereidingstijd toe.
    Jammer, dat je niet met ons mee naar Lourdes kunt, maar in gedachten en gebed nemen we jou , Margot en de kinderen mee. we zullen zeker een kaarsje voor jullie branden.
    Misschien fiets je wel via Lourdes,
    Groeten Ruud en Irma

  • 11 April 2013 - 11:33

    Ton Tervoort:

    Hoi Jan,

    Een paar jaar geleden kwam je bij me en vroeg je me over mijn reiservaringen naar Santiago. Het stond nog steeds op je verlanglijstje om dit ook eens te gaan doen.Afgelopen dinsdag zijn we samen naar Haarlem gefietst naar het officiële beginpunt van deze reis.Het was een leuk dagje samen met het windje in de rug appeltje eitje.
    Ben er van overtuigd dat deze fietstocht voor jou een enorme uitdaging is in je eentje en dat het je zeker zal gaan lukken.
    Wens je een goede reis geniet van de prachtige omgeving en volgen je onderweg met het vertrouwen dat je nooit "echt"alleen zal zijn.

    Groeten Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Deze weblog wil ik voor iedereen bijhouden over de fietstocht naar Santiago de Compostella 2013.

Actief sinds 31 Maart 2013
Verslag gelezen: 879
Totaal aantal bezoekers 25111

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 28 Mei 2013

Fietstocht Santiago de Compostella.

Landen bezocht: