Santiago deCompostella - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Jan Scholten - WaarBenJij.nu Santiago deCompostella - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Jan Scholten - WaarBenJij.nu

Santiago deCompostella

Blijf op de hoogte en volg Jan

19 April 2013 | Nederland, Heiloo

Ik kom net terug uit het ziekenhuis met het fantastische bericht dat Ester morgenochtend ook even bij mijn vertrek kan zijn,en daarna gaat ze weer terug naar het ziekenhuis.De tassen zijn gepakt en op mijn fiets gehangen,tent en slaapzak erbij dus klaar voor de grote reis. De vele reacties die ik al heb ontvangen zijn hartverwarmend en dit geeft mij zeker het steuntje in de rug om zaterdagmorgen om 9.00u te vertrekken. De weersverwachting is goed , ik ben er klaar voor.
Pelgrim 204

  • 19 April 2013 - 22:33

    Lia:

    Super bericht, heel veel plezier op je tocht. En heel veel succes. We gaan je volgen.
    Groetjes Ton en Lia

  • 19 April 2013 - 23:02

    Irma Van Loon:

    Jan, wij wensen je een goede en veilige reis en blijven je volgen.
    Ruud en Irma

  • 19 April 2013 - 23:08

    Fenneke:

    Hoi Jan, ik wens je heel veel succes! Vind het ontzettend dapper wat je gaat doen en ik blijf je zeker volgen. Toitoitoi.

  • 20 April 2013 - 00:15

    Gerrie:

    een hele goede interesante waardevolle reis gewenst, ik vind je een kei!!!!!!!!!!!!!!

  • 20 April 2013 - 08:58

    Loes Van Noort:

    Goede reis en geniet van alles wat er op je afkomt. Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Deze weblog wil ik voor iedereen bijhouden over de fietstocht naar Santiago de Compostella 2013.

Actief sinds 31 Maart 2013
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 25117

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 28 Mei 2013

Fietstocht Santiago de Compostella.

Landen bezocht: