De pelgrim. - Reisverslag uit Lekkerkerk, Nederland van Jan Scholten - WaarBenJij.nu De pelgrim. - Reisverslag uit Lekkerkerk, Nederland van Jan Scholten - WaarBenJij.nu

De pelgrim.

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 April 2013 | Nederland, Lekkerkerk

Zaterdag 20 april, de grote dag is aangebroken. Vroeg op voor een laatste controle en dan....... Wat een belangstelling fantastisch. Zoveel mensen om mij uit te zwaaien, allemaal bedankt. Maar 9.00u was het vertrektijd en daar ging ik onder begeleiding van Dick, Cor en Cees totaan het pond in Velsen. Daar stonden er weer vele mij op te wachten en een goede reis toe te wensen. Op naar Haarlem voor mijn stempel in het St. Jacobshuis en hier ontvangst met koffie. Toen ik buiten kwam stonden Marco en Robert mij op te wachten om mij een goede reis toe te wensen en toen richting Lekkerkerk. Veel mensen onder weg gesproken en om 17.00 u. Werd ik hartelijk ontvangen door Gerry. Mijn eerste dag zit er op na 110 k.m
Groeten pelgrim 204

  • 20 April 2013 - 22:32

    Lia:

    Zo, je eerste hindernis genomen, het afscheid.
    Leuk dat er zoveel mensen je hebben begeleid op het eerste stuk.
    Veel plezier en ga ervan genieten.
    Groetjes Ton en Lia

  • 20 April 2013 - 23:22

    Gerrie:

    Hoi JAN!fijn je even gesproken te hebben,ik heb veel respect voor je doel en wens je een fijne reis
    Met veel interesante dingen onderweg.
    Houdoe gerrie

  • 21 April 2013 - 01:27

    Paul:

    Mijn vader gaat het hem gewoon flikken.
    Echt ongelofelijk en zelfs ik zal hem missen.
    Zet hem op pap en maak je dromen waar.
    Tot snel.

    Paul

  • 21 April 2013 - 09:56

    André En Martha:

    Goeiemorgen Jan,
    Wij hopen dat je lekker geslapen hebt vannacht! Het weer zit vandaag in ieder geval mee. Wat leuk dat er gisteren zoveel belangstelling was bij je vertrek en dat zelfs Esther erbij was.
    En nu helemaal op jezelf; wij weten het zeker, het gaat je lukken... Veel succes en vooral veel plezier op de fiets!
    Groetjes, André en Martha xx

  • 21 April 2013 - 10:55

    Cor Scholten:

    Jan het was gezellig onderweg naar de boot we hebben even lekker aan het kletsen geweest.
    de eerste dag zit er op en nu verder het weer voor de eerste dagen ziet er goed uit
    wij wensen je nog veel plezier.
    cor en jose

  • 22 April 2013 - 12:34

    Gerrit Woudstra:

    Ik hoop dat je idd de wind in de rug had Jan. De eerste dag flink wat kilometers afgelegd. Ga zo door!

  • 22 April 2013 - 14:28

    MARGA WIM :

    Jan heel veel sterkte met die mooie reis, maak er wat van.
    en veel plezier geniet er van.
    groetjes Marga Wim Mulder

  • 22 April 2013 - 21:26

    Barry Hes:

    He ome Jan, de spits is eraf. Veel succes en maak er wat moois van! Groet uit Limmen.

  • 25 April 2013 - 11:17

    Henk Od Weegh:

    Jan ik probeer het goed mogelijk te volgen, dit is op 24 april mijn eerste poging

    en dat lukte in een keer, vanavond met Inez verder studderen, Hart.Gr.INez en Henk


    zal de groeten doen aan de biljart-club. Henk

  • 25 April 2013 - 15:32

    Ad En Marga Hermans:

    Hoi Jan,

    Inmiddels al weer de 6e dag van onderweg zijn. Als het goed is zit je al ruim in Frankrijk, de wegen zijn niet meer zoals je gewend bent van het vlakke bedoel ik, maar veel klimmen en dalen, goed voor de klimspieren. Gaandeweg de tocht zal je steeds sterker worden en het klimmen zal je steeds makkelijker af gaan, je gaat meer genieten van de beloning van het afdalen, de natuur om je heen etc:
    Wij hopen dat het weer meewerkt. Je gezondheid op peil blijft en dat je geweldige mensen ontmoet, die je reis naar Compostela heel veel voldoening zullen bezorgen,

    Bon Camino
    Marga en Ad Hermans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Deze weblog wil ik voor iedereen bijhouden over de fietstocht naar Santiago de Compostella 2013.

Actief sinds 31 Maart 2013
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 25118

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 28 Mei 2013

Fietstocht Santiago de Compostella.

Landen bezocht: