aanvulling - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Jan Scholten - WaarBenJij.nu aanvulling - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Jan Scholten - WaarBenJij.nu

aanvulling

Blijf op de hoogte en volg Jan

16 Mei 2013 | Mexico, León de los Aldamas

Ik vertelde dat Margo naar Santiago komt maar Paul komt ook mee en ik zie enorm naar deze dag uit. Allemaal de groetjes.

• 16 Mei 2013 - 22:19

Adri Buur En Ria Buur:

Hoi Jan,

fijn kerel, dat het zo lekker gaat, jammer van het weer, dat had even warmer moeten zijn.
    Jij bent wel een kilometervreter man, spaar je je krachten een beetje, vanwege de zware klimmen die je ga krijgen. Super dat Paul straks ook naar je toe komt. lekker stimulerend voor een paar sterke kuiten voor de nog komende zware kilometers

Hier in Heiloo was het een zeer natte dag, met golfen vanmiddag op de herenmiddag in Heiloo was het dus soppen, maar ja het het biertje smaakte na de wedstrijd evengoed lekker.
    Jan hou het vol zo!!!! wij duimen voor je, groeten vanuit uit een nat Heiloo, temperatuur 8 graden 10.15 uur.

Adri en Ria Buur

• 17 Mei 2013 - 17:24

Josh:

Hallo, Jan,

Fijn dat je Margo & Paul weer even gaan zien, lekkere opkikker.
    Je ga nog steeds lekker lees ik, nu nog even lekker klimmen, maar daar zit jij niet mee, in je korte broek, ik wens je weer een goed tocht, tot je volgend verslag

Josh

• 17 Mei 2013 - 17:27

Josh:

Hallo Jan,

Maar voor dat je Margo en Paul zie moet je nog even stevig klimmen en doortrappen.
    Hopelijk krijg je wat mooier weer tijdens je tocht.

Ik wens je sterkte maar bovenal veel fiets plezier.

Josh

• 18 Mei 2013 - 09:49

Jannie:

Hoorde van Ester dat Margo komt met Paul.
    top hoor. Het gaat in Heiloo goed met ze hoorde ik van Ester.
    Nog even Jan en je kan net als wij enorm trots zijn op jezelf.
    Knuffel van ons.