pelgrim 204. 9 - Reisverslag uit Ventosa, Portugal van Jan Scholten - WaarBenJij.nu pelgrim 204. 9 - Reisverslag uit Ventosa, Portugal van Jan Scholten - WaarBenJij.nu

pelgrim 204. 9

Blijf op de hoogte en volg Jan

10 Mei 2013 | Portugal, Ventosa

Hier een fietsende pelgrim uit Spanje. Drie weken zitten erop. Maar even terug Vanuit Asser ben ik Pamplona door gefietst en niet aan de route gehouden maar meer willen zien. Nou dat gaf natuurlijk even wat problemen om die stad weer uit te komen. Maar met veel gebaren en een onnozel gezicht zat ik uiteindelijk toch weer op de goede route Mijn slaapplaats was nog niet bekent maar ik kwam in een hotel voor een pelgrims prijs van 20 euro. Ik dacht dat is lekker voor twee nachten maar vanmorgen om 9.00u het was mooi weer,ik ga lekker fietsen dus ben ik weer gegaan. Om ong. 11.30 u kwam ik door een klein plaatsje ,tijd voor koffie en daarkwamen 2nederlanders bij me zitten en we raakte aan de praat. Van het een kwam het ander maar ze gaven een bijdrage voor de stichting en zo ook een engelse dame die naast ons zat. Mijn t shirt met foto's heb ik elke dag aan. De twee mannen kwamen uit Ettenleur,en ze gaan mijn site ook volgen. Toen nog een slaapplaats zoeken en dat viel niet mee. Verschillende adressen gebelt maar vol. Tot hier in Ventosa nog een plaats in de refugio,de laatste dus ik slaap op het boven bed. De berichten van gisteren van A. Z. waren natuurlijk super dus ik slaap heerlijk op mijn boven bed. De fietsende pelgrim wenst jullie allemaal een goede nacht want ik ga zo lekker slapen(21.30)u. Morgen weer gezond op om de 2000km vol te fietsen. Hier zeggen we buen camino en ik zeg tot het volgende bericht. Pelgrim. 204

  • 10 Mei 2013 - 21:43

    Gerrit Woudstra:

    Ik volg je met belangstelling. Je zit mooi op schema. Leuk dat je zelfs bijdragen krijgt van andere mensen voor jouw project. Succes met het vervolg van de weg.

  • 10 Mei 2013 - 22:23

    Jan Schoorl:

    Hallo Jan
    Je gaat nog steeds als een speer!
    Prachtig om al die mensen te ontmoeten en de reacties op je Katie.
    Maak er nog leuke dagen van en blijf schrijven, we volgen je op de voet.
    Gr. Jan en Ellen

  • 10 Mei 2013 - 22:30

    André En Martha:

    Hallo Jan,
    Volgen steeds je verhalen..leuk om zo met je mee te reizen. Niet te geloven dat je al zo'n eind op weg bent en..nog steeds vol goede moed en met plezier. Goed van AZ gedaan toch? Fijn dat je onderweg zulke leuke mensen ontmoet.
    Veel succes verder en veel fietsplezier en de groetjes van Martha en Dré.

  • 10 Mei 2013 - 22:47

    Josh:

    Hallo Jan,

    Je ben lekker onderweg, even van de route af, jij doe dat gewoon even.
    Leuk de ontmoetingen met vele leuke mensen die je beschrijf,
    Lijkt me ook leuk om je bezig te zien met veel gebaren en een onnozel gezicht om de weg te vragen.
    Ik wens je veel fiets plezier en tot het volgende verslag
    Groeten, Josh

  • 11 Mei 2013 - 01:43

    Gerrie:

    Man,man,wat een biezondere ervaring maak je mee.
    Ga zo door,ook als het even tegen zit
    Enne, ja!, azet heeft gewonnen van p s v !!!goede wedstijd!
    Houdoe gerrie

  • 11 Mei 2013 - 09:34

    Frans En Jannie:

    Niet te geloven dat je zo goed ga. Maar ja jou een beetje kennen, kan het ook haast niet anders.
    Knap hoor. Ik zou je wel eens de talen horen spreken. Maar je redt het wel.
    Heb echt bewondering voor je. Geniet van alles en goede vaart.

  • 11 Mei 2013 - 11:15

    Iwan En Karin:

    Hoi Jan,

    Wat een belevenis en erg knap dat je zonder enige moeite je kilometers maakt!
    We hadden niet anders verwacht.....
    Hou vol en nog veel fietsplezier!

    Groeten vanuit een regenachtig Nederland..... Iwan en Karin

  • 11 Mei 2013 - 18:01

    Sjef De Haan:

    Beste Jan,

    Klasse Jan. Nu de laatste 8oo km nog. Met jouw wilskracht en op karakter gaat het jou lukken. Dit vergt wel wat meer energie dan de tennisstrijd die jij normaliter op de donderdagmorgen moet ondergaan. Hou je taai, blijf braaf en de groeten van jouw tennisteam.

    Sjef de Haan

  • 12 Mei 2013 - 13:48

    Cor Molenaar:

    hallo Jan, even een berichtje uit Heiloo.vanmorgen margot gesproken en zo aan je pelgrim204 adres gekomen.
    je gaat als een speer.Fantastisch. bij het lezen van je belevenissen komt mijn tocht heerlijk weer naar boven.
    hou vol en veel fiets plezier en verdieping op jouw Camino.
    heerlijk he dat al die mensen met mooie gedachten op de zelfde weg zitten als jij.
    groeten cor molenaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Deze weblog wil ik voor iedereen bijhouden over de fietstocht naar Santiago de Compostella 2013.

Actief sinds 31 Maart 2013
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 25115

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 28 Mei 2013

Fietstocht Santiago de Compostella.

Landen bezocht: